Isnin, 12 September 2011

IBU

Alhamdulillah, anak ibu sudah besar.. Berkat doa seorang ibu, kamu masih utuh dalam keimanan..........

Terima kasih ibu atas didikanmu, walaupun suara-suara kecil mengatakan kau tidak seperti Saidatina Khadijah, tidak seperti Saidatina Aisyah, tidak pula seperti Saidatina Fatimah tapi bagi diriku engkaulah ratu hatiku. masakan aku begini jika engkau begitu, masakan aku begitu jika engkau begini....

Ibu....
Andai ibu diusik, izinkan saya dihadapan ibu
Ibu....
Andai ibu dicaci, izinkan saya mempertahankan ibu
Ibu....
Andai ibu disakiti, izinkan saya merasai kesakitan itu
Ibu....
Andai ibu lelah, izinkan saya menggantikan ibu
Ibu....
Andai ibu gembira, izinkan saya bersama ibu.

Ibuuuuuu..
Maafkan anakmu.

Halalkan...
Air susumu
Halalkan...
Keringatmu terhadapku
Halalkan....
Makan minum yang disuap ke mulutku
Halalkan....Halalkan......
Segala-galanya.............Halalllllllkan Ibu..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan